top of page
Image by Taras Zaluzhnyi.jpg.webp

vizuālā tirdzniecības stratēgijas un skatlogu dizains

Vizuālā komunikācija palīdz precei pareizi “dzīvot veikalā”, merčendaizings ir operētājsistēma, kas atbild par izvietojumu, ekspozīciju, gaismu, kompozīciju, grafiku, u.c., reāla komerciāla un kreatīva valoda, kas spēj piesaistīt patērētāja uzmanību, pārvērst to reālā vēlmē, iedarboties uz cilvēka psihi (zemapziņu, apziņu), tādā veidā veicinot pirktspēju un palielinot pārdošanas apjomu.

Mūsuprāt, pirmā un svarīgākā pozīcija ir veikala skatlogs. Palielinoties konkurencei un iespējām, arī patērētājs kļūst izvēlīgāks, uzmanīgāks, tāpēc ir ļoti svarīgi ar skatloga palīdzību nodot skaidru informāciju klientam, lai tas ir viegli uztverams. Skatlogs ir veikala vizītkarte, tā ir pirmā vizīvā komunikācija starp veikalu un patērētāju, tāpēc ir ļoti svarīgi ievērot dažus aspektus, lai skatlogs darbotos jūsu labā nevis pret jums.

 

Skatlogu izveide ir atkarīga no dažādiem faktoriem - to nosaka sezonas aktualitātes, tendences, svētki, izpārdošanas, akcijas - katrai no šīm darbībām ir citādāks mērķis iedarboties uz klientu, līdz ar to skatloga iekārtojums var atšķirties.

produktu uzstādījums
Pī Cafe, Kuldīga
foto | Krista Bumbiere
bottom of page